Часті питання

Цю інформацію Ви можете дізнатись на веб-сайті ПрАТ "Львівобленерго" у розділі "Приєднання електромереж"
Дізнатись про причини відсутності електроенергії в помешканні та орієнтовний час відновлення електропостачання можна на веб-сайті ПрАТ "Львівобленерго" у розділі "Чому немає світла?”. 

Зайти у розділ “Чому немає світла?” можна не лише з комп’ютера чи ноутбука, а й з мобільного телефону або іншого ґаджету.

У розділі достатньо обрати лише район і Ви одразу отримаєте інформацію про відключення.

Якщо за Вашою адресою інформації немає, необхідно звернутись в кол-центр ПрАТ “Львівобленерго” за тел.: 0-800-50-15-68, який працює цілодобово та безкоштовно.

Якщо ж світла немає тільки у Вашій квартирі, необхідно звернутися до організації, що обслуговує Ваш будинок (ЖЕК, ЛКП, ОСББ тощо). 
Межі відповідальності та обслуговування електричних мереж для багатоквартирних будинків:

1) Електричні мережі 0,4-10 кВ: як правило, власність та обслуговування – ПрАТ «Львівобленерго»;

* Статтею 6 Закону України «Про електроенергетику» визначено, що об'єкти електроенергетики можуть перебувати у різних формах власності.

2) Трансформаторні підстанції: як правило, власність та обслуговування – ПрАТ «Львівобленерго»;

3) Лінії електропередач до ввідного пристрою будівлі: як правило, власність та обслуговування – ПрАТ «Львівобленерго» або управитель житлового будинку (ЛКП, ОСББ, тощо);

4) Внутрішньобудинкові мережі (в т.ч. поверхові електрощитки): власність та обслуговування – управитель житлового будинку (ЛКП, ОСББ, тощо);

5) Зовнішнє освітлення: власність та обслуговування у м.Львові ЛКП «Львівсвітло»;

6) Внутрішньоквартирна електромережа: власність та обслуговування – власник квартири.
На відміну від індукційних лічильників, які не враховували електроенергію, що споживалася приладами низької потужності (радіо, прилади для зарядки мобільних телефонів, тощо), нові електронні лічильники враховують абсолютно всю спожиту електричну енергію. Тому, користуючись електроенергією в тих же обсягах, що й до встановлення електронного лічильника, після встановлення нових лічильників споживачі помічають збільшення показань лічильника на 10-15 %.
Згідно з п.10 Правил користування електричною енергією для населення (далі ПКЕЕН), прилад обліку повинен мати пломбу з відбитком повірочного клейма територіального органу Держспоживстандарту та пломбу з відбитком клейма або логотипу енергопостачальника.

У разі встановлення приладу обліку в квартирі (будинку) або іншому об'єкті споживача енергопостачальник складає акт про збереження пломб у двох примірниках, один з яких залишається у споживача.

Згідно з п.11 ПКЕЕН, відповідальність за збереження приладів обліку, встановлених у квартирі, на інших об'єктах споживача, та пломб на них несе споживач.

Відповідальність за збереження поквартирних приладів обліку, встановлених на сходових клітках, та пломб на них несе власник будинку або організація, у віданні якої перебуває будинок.
Особовий рахунок можна дізнатись з квитанції про оплату, яку Ви отримуєте в пунтках прийому платежів, а також в Кол-центрі ПрАТ "Львівобленерго" — 0 800 50 15 68 (цілодобово, безкоштовно) або у відповідному районному відділенні електропостачання.