Часті питання

Відповідно до п. 2.1.3 Правил роздрібного ринку електричної енергії, ініціатором укладення договору споживача про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії у разі зміни споживача, форми власності чи власника електроустановки є споживач.
Отже, якщо Ви стали новим власником помешкання, тоді для Вас буде актуальною послуга зміни власника особового рахунку. Замовити цю послугу у ПрАТ «Львівобленерго» Ви можете зручним для Вас способом, в тому числі дистанційно через сервіси ПрАТ «Львівобленерго» у Viber, Telegram або у «Персональному кабінеті».
Більш детально з переліком документів та способами їх подачі до ПрАТ «Львівобленерго» Ви можете ознайомитися за посиланням тут.
Особовий рахунок можна дізнатись з квитанції про оплату, яку Ви отримуєте в пунтках прийому платежів, а також в Кол-центрі ПрАТ "Львівобленерго" — 0 800 30 15 68 (цілодобово, безкоштовно) або у відповідному районному відділенні електропостачання.